Wizytówka czyli niezbędny element w każdej firmie
Wizytówki firmowe istnieją od wielu lat – to jedna z najstarszych form przekazywania informacji kontaktowych o przedsiębiorstwie. Mimo że analogowa reklama zaczyna być znacznie mniej popularna niż cyfrowa, warto zainwestować we własną wizytówkę. To wciąż popularny i skuteczny sposób wypromowania się, przedstawienia swoich usług klientom.
Wizytówka jako nośnik przekazywania informacji o firmie
Wizytówka firmowa zawiera podstawowe informacje o przedsiębiorstwie oraz dane osobowe, kontaktowe pracownika. Zapewnia łatwość i szybkość przekazywania wiadomości, co ma szczególne znaczenie podczas eventów firmowych i spotkań służbowych, kiedy brakuje czasu na dłuższe opowiadanie o sobie.
Wizytówka jako dodatkowa i najtańsza forma reklamy
Wizytówka o czytelnym, estetycznym i przejrzystym układzie zapada w pamięć. Powinna się jednocześnie wyróżniać na tle innych wizytówek. Stanowi dodatkową formę reklamy dla firmy. Niektórzy decydują się na proste, a inni na skomplikowane projekty graficzne – warto powierzyć zadanie zaprojektowania wizytówki profesjonalnym grafikom. Ów element powinien także być wydrukowany na papierze dobrej jakości – słaba jakościowo wizytówka źle świadczy o firmie.
Firmowa wizytówka nie kosztuje majątku. Cena za jeden egzemplarz waha się w przedziale cenowym 50 groszy – kilka złotych. Wiele zależy od jakości, wykończenia i cennika drukarni. Na wizytówce koniecznie musi znaleźć się logo firmy oraz dane kontaktowe użytkownika. Przyda się chwytliwe hasło, które zapadnie w pamięć klientom. Wizytówka to tania inwestycja.
Drukarnia materiałów reklamowych CREART dostarczy zainteresowanym piękne wizytówki, wykonane z materiałów najlepszej jakości. Zajmuje się drukiem, papierem oraz technikami uszlachetniania papieru, np. hotstampingiem.
Przypominajka dla klienta
Statystycznie wizytówki zapadają klientom znacznie bardziej w pamięć aniżeli cyfrowe portfolia, strony internetowe. Traktuje się je z większym szacunkiem. Klienci najczęściej nie wyrzucają wizytówek, tylko chowają do portfela, dokumentów. Istnieje spora szansa, że odnajdą je w decydującej chwili i zdecydują się na usługi danej firmy. Wizytówka to dowód profesjonalizmu.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana