Artykuł sponsorowany

W jakiej formie można wykonać reklamę outdoorową?

W jakiej formie można wykonać reklamę outdoorową?

Reklama outdoorowa wyróżnia się nieprzeciętną formą, która przykuwa spojrzenia i wzbudza zainteresowanie potencjalnych Klientów. Występuje pod pojęciem „out of home” co z ang. oznacza poza domem. Reklamy outdoorowe w przeciwieństwie do ograniczonych czasowo treści np. w Internecie, wyróżniają się trwałością oraz łatwą dostępnością dla odbiorcy. Pozwalają świetnie zainteresować Klienta i pozyskać nowych odbiorców. W jakiej formie występują?

Reklama outdoorowa – jakie są rodzaje?

Reklamy outdoorowe można spotkać w wielu różnych rodzajach. Najpopularniejszym jest z pewnością reklama podświetlana, przestrzenna, w formie kasetonu itd. Kasetony z dibondu spotyka się zdecydowanie najczęściej jako reklamę zewnętrzną jedno - lub dwustronną. Mogą być zamontowane tyłem do ściany lub prostopadle bokiem do elewacji. Zazwyczaj zdobią witryny sklepowe w centrach handlowych. Podświetlane reklamy stanowią z kolei bardziej ekskluzywny produkt, który pozwala skutecznie przykuć swoim kształtem i światłem uwagę Klienta. Mogą pełnić równocześnie rolę użytkową – np. szafki z wbudowanym logo.

Reklama outdoorowa – jakie ma możliwości zastosowania?

Reklama outdoorowa to jedno ze skuteczniejszych narzędzi marketingowych. Wyróżniają je nieograniczone możliwości zastosowania. Dlatego jest zarówno propozycją dla firm lokalnych, jak i większych przedsiębiorstw. Bez względu na rodzaj, pozwala dotrzeć do większego grona odbiorców i zwiększyć wśród nich świadomość danej marki. Reklama outdoorowa gwarantuje także duży zasięg oraz skuteczność. Wybierając ten rodzaj reklamy, wystarczy tylko jednorazowo pokryć koszt jej wykonania i można cieszyć się nieograniczonym dostępem odbiorców przez długi okres czasu. Reklamy outdoorowe oferuje renomowana firma obrabiająca tworzywa sztuczne ELPI, która dba o precyzuję ich wykonania. Dzięki temu poszczególne formy mogą stanowić także ciekawe uzupełnienie elewacji pod względem estetyki.

Reklamy outdoorowe – jakie mają zalety?

Reklama outdoorowa pozwala przede wszystkim odpowiednio promować dany produkt, usługę czy markę. Przekazuje informacje Klientom i buduje świadomość marki, równocześnie docierając do szerszego grona odbiorców. Reklama outdoorowa to także propozycja do promocji lokalnej, ponieważ osoby przechodzące obok dobrze oznakowanego punktu z pewnością zapamiętają jego położenie. To z kolei zapisze się w świadomości odbiorcy i będzie stanowić pierwszy punkt odniesienia dla konkretnej usługi. Warto zaufać profesjonalistom i zlecić im wykonanie reklamy outdoorowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.