Torebki papierowe – ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie
Torby papierowe powoli wypierają reklamówki z plastiku. Nic dziwnego, jest to bowiem ekonomiczne i ekologiczne rozwiązanie. Dlaczego warto korzystać z toreb z papieru? Czy nadają się na materiały reklamowe? Dowiedz się więcej!
Zalety korzystania z torebek papierowych
Składowanie odpadów z tworzyw sztucznych staje się coraz większym problemem. Niektóre z nich można poddać recyklingowi, lecz w dalszym ciągu każdego roku do mórz i oceanów trafia około 8 milionów ton plastiku. Jednym ze sposobów na zmniejszenie produkcji tworzyw sztucznych jest rezygnacja z plastikowych reklamówek i zastąpienie ich torbami papierowymi. Są one wykonywane z biodegradowalnych materiałów, dzięki czemu nie zalegają na wysypiskach. Co więcej, torby papierowe bardzo często produkowane są z papieru z recyklingu, dzięki czemu można ograniczyć wycinkę drzew, a także zmniejszyć zużycie energii i ilość produkowanych zanieczyszczeń.
Torby papierowe często są również bardzo wytrzymałe, w szczególności gdy są wyposażone w solidny skręcany uchwyt i mają wzmocnione dno. W takich torbach możemy spokojnie przenieść nawet większe zakupy. Eksperci zalecają także używanie takich siatek do transportu żywności, żeby nie przenikały do niej mikrocząsteczki plastiku. To właśnie z tego powodu w pakuje się do nich m.in. pieczywo czy owoce. Torby papierowe posiadają również rozkładane dno, dzięki czemu łatwiej jest ułożyć rzeczy w środku. Warto także pamiętać, że opakowania z papieru nie rozciągają się, a więc dłużej zachowują estetyczny wygląd. Jeśli chodzi o koszty produkcji, nie są one wcale wysokie, przede wszystkim gdy korzystamy z papieru z recyklingu i zamawiamy hurtowe ilości.
Torby papierowe jako gadżet reklamowy
Torby papierowe z nadrukiem są także świetnym nośnikiem reklamy. Marki, które oferują swoim klientom torby papierowe, mogą w ten sposób budować atrakcyjny, odpowiedzialny i zaufany wizerunek. Eksperci z drukarni AA Print ze Śląska podkreślają także, że torba papierowa to także idealny gadżet do oznakowania logo firmy. Możemy do niej zapakować nasze produkty lub gadżety firmowe. W ten sposób zwykła papierowa torebka staje się ważnym elementem tzw. marketingu szeptanego i przyczynia się do zwiększenia rozpoznawalności marki oraz pomaga nam przyciągnąć nowych klientów. W ramach tej formy reklamy możemy zdecydować się również na inne działania, np. druk kalendarzy z logo firmy. Warto jednak pamiętać o tym, aby nasz przekaz był spójny i wpisywał się w bieżące trendy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana