Artykuł sponsorowany

Sprawdzone metody nanoszenia logotypów na materiały

Sprawdzone metody nanoszenia logotypów na materiały

Ubrania z logotypem to świetny pomysł na odzież reklamową. Najczęściej nanosi się je na koszulki czy bluzy, ale nic nie stoi na przeszkodzie, ozdobić nimi spodnie, kurtki, czy koszule. Dzięki możliwościom technologicznym logotypy można nanieść na wiele rodzajów materiałów. Technika, która zostanie użyta, zależy m.in. właśnie od rodzaju odzieży, wielkości logo czy nakładu. Poznaj trzy sprawdzone metody znakowania ubrań logotypami.

Sitodruk

Sitodruk to jedna z najstarszych metod znakowania odzieży, ponieważ już w starożytności znane było malowanie szablonowe, z którego się wywodzi. Logotypy nanoszone na materiały tym sposobem są bardzo trwałe – odporne na wilgoć, promieniowanie UV, ścieranie i uszkodzenia mechaniczne. W sitodruku wykorzystuje się specjalne maszyny zwane karuzelami, a ich kluczowym elementem jest prasa hydrauliczna. Za jej pomocą wtłacza się barwnik zgodnie ze wcześniej przygotowanym szablonem umieszczonym na matrycy. Sitodruk ceniony jest przede wszystkim za swoją uniwersalność. Umożliwia tworzenie nadruków jednobarwnych i kolorowych. Ponadto należy do najtańszych form zdobienia odzieży logotypami.   

Przeczytaj również: Na jakim tworzywie można wykonać nadruki?

Haft komputerowy

Haft komputerowy jest nowoczesną metodą znakowania ubrań.  Dzięki temu, że zdobienia są wykonywane przy użyciu maszyn haftujących sterowanych komputerowo, odbywa się to bardzo szybko. W krótkim czasie można wykonać duży nakład odzieży z logotypem. Co więcej, metoda ta ma tę przewagę nad sitodrukiem i innymi metodami, że nadruk może być trójwymiarowy. Do zalet haftu komputerowego należy oczywiście trwałość zawdzięczana mocnym splotom i wytrzymałym niciom. Są odporne na wysokie temperatury, zdzieranie i pranie. Niewątpliwie ważnym atutem jest także to, że znakowanie odzieży za pomocą haftu jest ekologiczne, ponieważ podczas niego nie powstają żadne gazy czy pyły szkodliwe dla środowiska.

Przeczytaj również: Jakie są zalety druku cyfrowego?

Druk cyfrowy

Druk cyfrowy (DTG) to metoda, w której logotypy drukuje się bezpośrednio na odzieży. Właśnie dlatego można się spotkać z inną jego nazwą – druk bezpośredni. To doskonała opcja dla osób, które mają mały nakład odzieży do oznakowania. W związku z tym, że przygotowanie klisz, matryc itp. Nie jest potrzebne, cena jest o wiele niższa niż w przypadku innych metod. Co więcej, logotypy i napisy można bez problemu personalizować nawet w przypadku jednej sztuki bez obaw o wysokie koszty. Druk cyfrowy stosowany m.in. w firmie WIB - producent gadżetów reklamowych, sprawdza się idealnie w wielokolorowych projektach. Barwy są bardzo wyraziste, trwałe, a sam druk jest wysokiej jakości, więc widoczne są wszystkie detale.

Przeczytaj również: Jak wykonuje się nadruki na koszulkach?

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.