Artykuł sponsorowany

O czym należy pamiętać podczas projektowania ścianki reklamowej? 

O czym należy pamiętać podczas projektowania ścianki reklamowej? 

Podstawą sukcesu każdego przedsiębiorstwa jest oferowanie jak najlepszej jakości produktów lub usług oraz cen atrakcyjnych dla klientów. Jednak nawet najciekawszy asortyment potrzebuje odpowiedniej promocji, aby mógł dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Właśnie dlatego trzeba zadbać o ekspozycję zarówno w sklepie, jak i na eventach branżowych, na przykład targach lub konferencjach. Jednym z popularniejszych sposobów, które pozwalają na osiągnięcie satysfakcjonującego efektu, jest zaprojektowanie ścianki reklamowej. Jak to zrobić?

Jaką ściankę reklamową najlepiej wybrać? 

Reklama jest dźwignią handlu, dlatego najważniejszą kwestią, jeśli chodzi o ścianki reklamowe, zwane również ściankami wystawienniczymi, jest oczywiście grafika, która się na nich znajdzie. Jednak warto pamiętać, że uwagę potencjalnego klienta z pewnością przyciągnie całość konstrukcji. Właśnie dlatego dobrze zainwestować w estetyczny produkt wykonany z solidnych materiałów. Wiele firm decyduje się na zakup kompaktowych ścianek, które mogą zostać wykorzystane nie tylko podczas eventów branżowych, ale również w siedzibie przedsiębiorstwa, gdzie będą stanowić ciekawy element dekoracyjny albo promocyjny.

Ścianki dostępne są w różnych wariantach. W związku z tym przed zakupem warto zastanowić się, czy reklama, która ma się na nich znaleźć, będzie lepiej wyglądała na produkcie prostym, łukowym czy może podświetlanym. Ostatnie z rozwiązań sprawdzi się u inwestorów, którzy lubią zaskakiwać - pozwala odpowiednio wyeksponować grafikę, a przy tym zapewnia odpowiednie nasycenie jej barw.

Jaki nadruk na ściankę wystawienniczą wybrać, aby był skuteczny? 

Po wyborze dobrej jakości ścianki wystawienniczej przychodzi czas na przygotowanie grafiki. Przedsiębiorcy często mają wątpliwości dotyczące tego, jakie napisy czy zdjęcia sprawdzą się najlepiej. O to, jakie rozwiązania cieszą się dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych klientów, spytaliśmy naszego rozmówcę, czyli specjalistę ze sklepu z systemami ekspozycyjnymi w Warszawie, który powiedział nam:

- Zajmujemy się sprzedażą i wynajmem stoisk targowych i ścianek reklamowych, jednak często rozmawiamy z naszymi Klientami o rozwiązaniach, które stosują. Jeśli chodzi o zaprojektowanie ścianki reklamowej, to firmy zwykle stawiają na minimalizm, który jest gustowny i estetyczny, ale jednocześnie przykuwa uwagę, tym samym zachęcając do kontaktu. Bardzo ważne są też kwestie techniczne, czyli wielkość nadruku czy rozdzielczość. Projektując ściankę reklamową, trzeba też zadbać o spójność materiałów promocyjnych, czyli używać tych samych znaków, kolorów i elementów, które znajdują się w logo firmy czy na jej stronie internetowej.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.