O czym należy pamiętać podczas projektowania ścianki reklamowej?
Podstawą sukcesu każdego przedsiębiorstwa jest oferowanie jak najlepszej jakości produktów lub usług oraz cen atrakcyjnych dla klientów. Jednak nawet najciekawszy asortyment potrzebuje odpowiedniej promocji, aby mógł dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Właśnie dlatego trzeba zadbać o ekspozycję zarówno w sklepie, jak i na eventach branżowych, na przykład targach lub konferencjach. Jednym z popularniejszych sposobów, które pozwalają na osiągnięcie satysfakcjonującego efektu, jest zaprojektowanie ścianki reklamowej. Jak to zrobić?
Jaką ściankę reklamową najlepiej wybrać?
Reklama jest dźwignią handlu, dlatego najważniejszą kwestią, jeśli chodzi o ścianki reklamowe, zwane również ściankami wystawienniczymi, jest oczywiście grafika, która się na nich znajdzie. Jednak warto pamiętać, że uwagę potencjalnego klienta z pewnością przyciągnie całość konstrukcji. Właśnie dlatego dobrze zainwestować w estetyczny produkt wykonany z solidnych materiałów. Wiele firm decyduje się na zakup kompaktowych ścianek, które mogą zostać wykorzystane nie tylko podczas eventów branżowych, ale również w siedzibie przedsiębiorstwa, gdzie będą stanowić ciekawy element dekoracyjny albo promocyjny.
Ścianki dostępne są w różnych wariantach. W związku z tym przed zakupem warto zastanowić się, czy reklama, która ma się na nich znaleźć, będzie lepiej wyglądała na produkcie prostym, łukowym czy może podświetlanym. Ostatnie z rozwiązań sprawdzi się u inwestorów, którzy lubią zaskakiwać - pozwala odpowiednio wyeksponować grafikę, a przy tym zapewnia odpowiednie nasycenie jej barw.
Jaki nadruk na ściankę wystawienniczą wybrać, aby był skuteczny?
Po wyborze dobrej jakości ścianki wystawienniczej przychodzi czas na przygotowanie grafiki. Przedsiębiorcy często mają wątpliwości dotyczące tego, jakie napisy czy zdjęcia sprawdzą się najlepiej. O to, jakie rozwiązania cieszą się dużym zainteresowaniem wśród potencjalnych klientów, spytaliśmy naszego rozmówcę, czyli specjalistę ze sklepu z systemami ekspozycyjnymi w Warszawie, który powiedział nam:
- Zajmujemy się sprzedażą i wynajmem stoisk targowych i ścianek reklamowych, jednak często rozmawiamy z naszymi Klientami o rozwiązaniach, które stosują. Jeśli chodzi o zaprojektowanie ścianki reklamowej, to firmy zwykle stawiają na minimalizm, który jest gustowny i estetyczny, ale jednocześnie przykuwa uwagę, tym samym zachęcając do kontaktu. Bardzo ważne są też kwestie techniczne, czyli wielkość nadruku czy rozdzielczość. Projektując ściankę reklamową, trzeba też zadbać o spójność materiałów promocyjnych, czyli używać tych samych znaków, kolorów i elementów, które znajdują się w logo firmy czy na jej stronie internetowej.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana