Artykuł sponsorowany

Jakie techniki wykorzystuje się przy ekspozycji zewnętrznych reklam wielkoformatowych?

Jakie techniki wykorzystuje się przy ekspozycji zewnętrznych reklam wielkoformatowych?

Reklamy zewnętrzne panują niepodzielnie w przestrzeni publicznej. Wielkoformatowe plakaty i billboardy z reguły umieszcza się na specjalnie przeznaczonych do tego słupach oraz elewacjach budynków. Widoczność oraz czytelność zawartego na nich przekazu w głównej mierze zależy od wykorzystania odpowiednio dobranej techniki druku wielkoformatowego. Nie zwlekaj i już dziś dowiedz się więcej na temat tworzenia i eksponowania reklam outdoorowych.

Czym są reklamy zewnętrzne?

Mianem reklam zewnętrznych zazwyczaj określa się formy przekazu marketingowego docierające do potencjalnych klientów poza ich miejscem zamieszkania. Z reguły można się na nie natknąć przy chodnikach i deptakach, a także w pobliżu dróg i autostrad. Reklamy outdoorowe są też powszechnie wykorzystywane w środkach komunikacji miejskiej, jak również w kinach, teatrach i galeriach handlowych.

Przeczytaj również: Czym jest druk transferowy na tkaninie?

Tworzenie wielkoformatowych reklam zewnętrznych musi odbywać się w oparciu o pewne reguły. Przede wszystkim trzeba mieć świadomość, że takie reklamy ukierunkowane są na szybkie przekazanie określonej treści. Bardzo ważne jest zastosowanie minimalnej ilości tekstu przy jednoczesnym zadbaniu o nienaganną jakość widniejących na reklamie grafik. Przestrzeń reklamowa musi też mieć optymalną wielkość i być ustawiona pod właściwym kątem względem odbiorcy.

Przeczytaj również: Jakie banery reklamowe najlepiej nadają się do użytku zewnętrznego?

Technologie druku wielkoformatowego przydatne przy tworzeniu reklam zewnętrznych

Wielkoformatowe reklamy zewnętrzne zadrukowywane są w rozmaity sposób. Wśród różnego rodzaju technik warto wskazać na takie metody, jak:

  • druk rastrowy – precyzyjnie odwzorowuje najdrobniejsze detale obrazu; powierzchnia pokryta ochronnym laminatem jest odporna na niekorzystne warunki pogodowe;

    Przeczytaj również: Jakie produkty można wydrukować w „Drukarni 3D”?

  • druk solwentowy – wyróżnia go niewrażliwość na oddziaływanie wody i skrajnych temperatur; dzięki niemu można uzyskać wydruki wysokiej jakości;

  • druk UV – cechuje się wysoką rozdzielczością, można go nanosić bezpośrednio na twarde materiały, np. drewno albo beton.

Wśród klientów takich firm, jak Drukarnia 3D Print, ogromną popularnością cieszą się również reklamy zewnętrzne wykonywane za pomocą druku soczewkowego. Produkuje się go na specjalnej folii z soczewkami, która nie pochłania światła. Taka folia możliwia stworzenie iluzji optycznej w postaci zmiany obrazu albo efektu głębi.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.