Artykuł sponsorowany

Jakie banery reklamowe najlepiej nadają się do użytku zewnętrznego?

Jakie banery reklamowe najlepiej nadają się do użytku zewnętrznego?

Baner reklamowy, podobnie jak szyld, plakat czy naklejka, stanowi jedną z najpopularniejszych i najchętniej wybieranych form reklamy. Banery wielkoformatowe mają wiele zastosowań – można z powodzeniem mocować je do ogrodzeń lub do fasad budynków. Warunkiem trwałości baneru, jest oczywiście rodzaj materiału zastosowanego do jego produkcji. Jakie rodzaje banerów wyróżniamy? Które z nich najlepiej nadadzą się do użytku zewnętrznego? Odpowiadamy!

Baner reklamowy to doskonały sposób na przyciągnięcie uwagi potencjalnych klientów. Wielu przedsiębiorców korzysta z banerów we wnętrzach – mogą one stanowić doskonałe pokrycie ścianek reklamowych czy stoisk targowych. Dobór odpowiedniego, wytrzymałego i odpornego na wpływ warunków atmosferycznych materiału, pozwala jednak zamontować baner również na zewnątrz budynku: na jego fasadzie bądź ogrodzeniu. Ale nie tylko! Jaki rodzaj baneru będzie najlepszy do użytku zewnętrznego?

Przeczytaj również: Jakie techniki wykorzystuje się przy ekspozycji zewnętrznych reklam wielkoformatowych?

Baner frontlit – jakie ma właściwości? Gdzie najczęściej się go stosuje?

Jednym z materiałów stosowanych do produkcji banerów reklamowych, jest frontlit, oznaczający baner oświetlany od przodu. Tworzy on swoistą, jednolitą powierzchnię, o wyglądzie przypominającym lekką, aczkolwiek wytrzymałą i odporną plandekę. Jednym z najpopularniejszych rodzajów frontlitu, jest frontlit laminowany.

Przeczytaj również: Zastosowanie ekranów LED w reklamie zewnętrznej

Drukarnie wielkoformatowe, takie jak np. Patrz z Iławy, oferują zadruk na frontlicie laminowanym w wersji matowej lub błyszczącej – w zależności od potrzeb zleceniodawcy. Frontlit laminowany daje możliwość najwyższej jakości zadruku jednostronnego. Wśród jego niewątpliwych zalet, wymienić warto lekkość i wysoką odporność na działanie czynników atmosferycznych, dzięki czemu nadaje się doskonale jako reklama zewnętrzna.

Przeczytaj również: 5 zastosowań potykaczy w branży gastronomicznej

Baner typu backlit – co go wyróżnia?

Backlit to materiał banerowy przeznaczony do podświetleń. Tym, co odróżnia go od wspomnianego baneru frontlit, jest większa przepuszczalność światła. Baner backlit znajduje szerokie zastosowanie w reklamie świetlnej: nadaje się doskonale m. in. jako materiał do produkcji kasetonów podświetlanych.

Baner blockout – właściwości i zastosowanie

Innym rodzajem materiału, który doskonale sprawdzi się jako reklama zewnętrzna, jest matowy baner blockout, blokujący przenikanie światła. Baner blockout jest wytrzymały i odporny na wszelkie uszkodzenia mechaniczne oraz na działanie czynników atmosferycznych. Materiał blockout umożliwia zadruk dwustronny i ekspozycję pod światło. Może być stosowany zarówno wewnątrz, jak i na nośnikach zewnętrznych (wieszaki, konstrukcje reklamowe).

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.