Artykuł sponsorowany

Jak przygotować projekt wizytówek?

Jak przygotować projekt wizytówek?

Wizytówka to jeden z takich elementów, który powinien charakteryzować się czytelnością i atrakcyjnym designem. W końcu to ona reprezentuje osobę czy firmę. Zatem do projektu wizytówki warto podejść w odpowiedni sposób i zastanowić się, jaki ma być jej wygląd. Dzięki temu można uzyskać produkt, który pomoże w zdobyciu nowych klientów oraz będzie dobrze reprezentował wizerunek firmy. Dowiedz się, jak przygotować projekt wizytówki.

Co jest istotne przy projektowaniu wizytówek firmowych?

Dobry projekt wizytówki powinien zawierać wszystkie dane niezbędne do kontaktu, czyli:

  • nazwę firmy,

  • imię i nazwisko,

  • telefon,

  • adres e-mail.

Klient, patrząc na kartonik, nie powinien mieć trudności ze znalezieniem tych informacji. Oprócz tego istotne jest także estetyczne umieszczenie elementów identyfikacji wizualnej firmy, takich jak np. logo. Wiele osób decyduje się na samodzielny projekt wizytówki, jeśli jednak nie jesteś zadowolony z efektu swojej pracy, możesz skorzystać z usług profesjonalisty. Druk wizytówek oraz projekt graficzny oferują specjalistyczne firmy, takie jak CYFRA-PIASECZNO.PL.

Wizytówka – klasyczna czy niestandardowa?

Wiele osób zastanawia się przy projekcie wizytówki, czy wybrać klasyczny model, czy może nieco bardziej kreatywną wersję. Ta pierwsza będzie idealna w przypadku lekarzy, prawników czy doradców finansowych. Natomiast firmy produkcyjne, budowlane, rzemieślnicy czy freelancerzy skorzystają na nieco innej formie, która zwraca uwagę. Należy jednak wcześniej sprawdzić, czy druk wizytówek np. w formie okręgu jest możliwy. W przypadku niestandardowych kształtów warto zdecydować się na firmę dysponującą odpowiednimi wykrojnikami.

Projekt wizytówki – jakie elementy warto uwzględnić?

Zanim zdecydujesz się na przesłanie projektu wizytówki do drukarni, zastanów się nad kilkoma elementami:

  • rozdzielczość

Projekt oraz wszelkie elementy graficzne, takie jak logotypy, powinny być zapisane w wysokiej rozdzielczości, tak, aby wydruk prezentował się estetycznie. Warto wcześniej skonsultować się z drukarnią, jaki format pliku będzie najlepszy.

  • wolne brzegi

W projekcie wizytówki zdecydowałeś się na ozdobną lamówkę? Skontaktuj się z drukarnią, w jakich odstępach powinna się znajdować, tak aby nie była ucięta przez wykrojnik.

  • rodzaj papieru

Do wizytówek warto wybrać wysokiej jakości papier o gramaturze nie mniejszej niż 250. Dzięki temu kartonik będzie trwalszy, a jego wygląd – bardziej atrakcyjny.

Dzięki zwróceniu uwagi na wymienione elementy, Twoja wizytówka po wydruku będzie się prezentować estetycznie.

form success Dziękujemy za ocenę artykułu

form error Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.