Dlaczego reklama świetlna to idealne rozwiązanie na zimę?

Banery podświetlane to najbardziej zwracające uwagę odbiorców nośniki reklamy. Nie bez powodu – obecnie, szczególnie w centrach miast mamy do czynienia z nadmiarem reklam, które po pewnym czasie stają się całkowicie ignorowane przez przechodniów. Jeśli chcemy przyciągnąć uwagę konsumenta, być może lepiej zainwestować w estetyczną reklamę świetlną. Dowiedz się, dlaczego ten rodzaj jest najlepszy, szczególnie w zimie.
Czemu warto wybierać reklamy świetlne na zimę?
Zima jest czasem, w którym dni stają się coraz krótsze. Jest to związane również z tym, że na zewnątrz szybciej robi się ciemno, a reklamy drukowane na standardowych banerach czy w formie plakatów przestają być widoczne. Pociąga to za sobą dużo krótszy finalny czas ekspozycji odbiorców na reklamę, a także ograniczone pole manewru w zakresie pozyskiwania nowych klientów. Banery podświetlane to możliwość uwidocznienia treści niezależnie od pory dnia i roku.
Skuteczność reklam świetlnych w zimie
Nie da się ukryć, że zima i noc są czasem, w którym reklamy świetlne wyglądają o wiele lepiej niż w ciągu dnia. Ponadto pięknie odbijają światło śniegu czy lodu wokół. Ich dodatkowym atutem jest to, że dają ogromne możliwości w zakresie projektowania czy wprowadzania dodatkowych innowacji, a ponieważ na zewnątrz jest ciemno, przyciągają uwagę przechodniów jeszcze bardziej. Reklamy świetlne wysokiej jakości można znaleźć przykładowo w Agencji Reklamowej LogArt.
Zalety reklam świetlnych
Wśród podstawowych zalet reklam świetlnych można wymienić to, że są:
wyróżniające się na tle innych bannerów, co ma znaczenie szczególnie w dużych miastach i innych miejscach, gdzie znajdują się również inne reklamy,
wyjątkowo opłacalne, a inwestycja w nie szybko się zwraca, w związku z o wiele większą skutecznością, względem pozostałych form marketingu,
odporne na warunki atmosferyczne i inne potencjalne czynniki niszczące,
atrakcyjne i pozwalają budować pozytywny wizerunek marki, która dba o każdy szczegół.
Można zdecydować się na reklamy podświetlane w technologii LED lub energooszczędne, co jeszcze bardziej zwiększa korzystność takiego rozwiązania. Łatwo dopasować koszty produktu i jego umieszczenia w przestrzeni publicznej do swoich potrzeb, ponieważ możliwe jest stworzenie takiej reklamy w dowolnym kształcie czy rozmiarze. Reklama świetlna to nie tylko banery podświetlane, ale również neony, świecące litery wykonane z różnego rodzaju materiałów, szyldy czy kasetony. Mnogość rozwiązań jest tak duża, że każdy z pewnością odnajdzie rozwiązanie idealne do reklamowania własnego przedsiębiorstwa.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana
Polecane firmy
-
Reklama - agencje, doradztwo
Avocado 360 Sp. z o.o.
woj. pomorskie81-347 Gdynia, św. Wojciecha 7 lok. 30