Boksy jako nośniki reklamowe. Gdzie są wykorzystywane?
Boksy reklamowe odgrywają bardzo ważną rolę w promocji firm. Podstawowym zadaniem opakowania jest zabezpieczenia zawartości, a więc wytrzymałe boksy wykonywane są z mocnych tworzyw sztucznych. Dzięki możliwości zadrukowania powierzchni boksów pudełka mogą stanowić bardzo skuteczny nośnik reklamy. Jest to tani i efektowny sposób na budowanie wizerunku marki na rynku lokalnym.
Dlaczego warto zainwestować w boksy reklamowe?
Boksy reklamowe to nieodłączny element lokali usługowych i podstawowe wyposażenie biurka konsultanta. Małe pudełko reklamowe nie zajmuje dużo miejsca, ale przyczynia się do budowania świadomości marki i jej rozpoznawalności. Na boksie może znaleźć się logo firmy lub ciekawe hasło reklamowe bądź dane teleadresowe. Powierzchnia zadruku jest w tym kontekście kluczowa – grafika lub tekst mogą zostać naniesione na każdą ze ścianek albo tylko na jedną, czyli frontową, która zostanie zwrócona przodem do klienta.
Boksy to tanie i skuteczne nośniki reklamy. Ustawiony na biurku pracownika boks z logo pomoże zbudować wizerunek profesjonalnego przedsiębiorstwa. Taki gadżet wspomaga kreowanie wizerunku i jego utrwalanie w świadomości konsumentów a odpowiednio dobrana kolorystyka przyciąga wzrok. Dobrze zaprojektowane pudełko reklamowe na biurko to podstawa przy aranżacji biur i lokali.
Zastosowanie boksów reklamowych
Najczęściej wykorzystywane boksy to niewielkie opakowania na małe karteczki na notatki. W boksach może znajdować się także przegródka na długopisy. Tego typu pudełka dostępne są w asortymencie producenta gadżetów reklamowych dla firm Noex. Przedsiębiorstwo oferuje boksy z polistyrenu i szkła barwione na dowolną kolorystykę. Nadruki nanoszone są techniką sitodruku.
Popularne pudełka reklamowe sprawdzą się w każdej branży. Boksy są elementem wystroju w lokalu usługowym, ale równie często spotkać je można w pubach i restauracjach na ladzie lub na stolikach dla klientów. Producent popielniczek z nadrukiem może wykonać zestaw dla gastronomii składający się z boksów, mat i pokładów barowych o spójnej kolorystyce na podstawie jednolitego projektu graficznego.
Kluczowy jednak w kontekście skuteczności reklamowej jest nadruk. Powierzchnia i kształt boksu dają szerokie możliwości przy projektowaniu treści reklamowych. Może być to sam napis z danymi teleadresowymi firmy oraz logotypem lub grafika w kolorystyce nawiązującej do identyfikacji wizualnej firmy wraz z chwytliwym hasłem reklamowym.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana