5 zastosowań potykaczy w branży gastronomicznej
Potykacze to artykuły reklamowo-promocyjne, które są wykorzystywane w wielu różnych branżach. Z potencjału tych praktycznych i estetycznych elementów korzystają między innymi przedstawiciele biznesów gastronomicznych. Jest przynajmniej kilka sposobów na to, jak można skorzystać z potykaczy w restauracji, sklepie garmażeryjnym czy w pubie. Gdzie można się wyposażyć w te produkty?
1. Informacja o godzinach otwarcia
Potykacz świetnie sprawdza się w roli efektownej i estetycznej tablicy informującej na przykład o godzinach otwarcia danego lokalu lub sklepu z żywnością. Z pewnością będzie to lepsze rozwiązanie od zwykłej wydrukowanej i przyklejonej na drzwiach kartki.
Przeczytaj również: Jakie banery reklamowe najlepiej nadają się do użytku zewnętrznego?
Poza tym jest to tańsza opcja od wykonania nadruku na zamówienie na częściowo oszklonych drzwiach.
2. Oferta dnia
Wspomniany gadżet reklamowy może być nośnikiem zmieniającej się oferty gastronomicznej.
Jednego dnia pizzeria serwuje pizzę z burratą, a innego dnia specjalnością są owoce morza? Można o tym napisać na drewnianym potykaczu, po którym da się pisać kredą.
Przeczytaj również: W jakich branżach przydatne będą tablice reklamowe?
Zaletą takiego rozwiązania jest między innymi to, że oprócz tekstu na powierzchni można umieszczać również efektowne rysunki, które jeszcze bardziej przyciągają wzrok potencjalnych klientów.
Przeczytaj również: Torby papierowe z nadrukiem i ich zastosowania
3. Menu stałe
Niektóre lokale stawiają na stałą, ale sprawdzoną, ofertę z menu. Warto to podkreślić i wyeksponować specjały serwowane w danej restauracji czy pierogarni.
Zakupione u producenta Spólnota potykacze mogą być doskonałą formą menu zewnętrznego, widocznego już od ulicy i zwracającego na siebie uwagę.
Co ważne, w razie potrzeby można też dokonywać drobnych modyfikacji, jeśli w karcie zaszły jakieś zmiany.
4. Oferty specjalne
Potykacze sprawdzają się również w roli tablicy informującej o ofertach specjalnych i promocjach. Trudno wyobrazić sobie lepszą i bardziej adekwatną formę reklamy zewnętrznej w przypadku baru, pubu czy restauracji.
5. Ciekawe hasło lub slogan
Jeśli jakiś lokal stawia na oryginalność i kreatywność, to może wyrazić je w formie ciekawego hasła czy sloganu i umieścić to na potykaczu.
Z pewnością zwróci to uwagę konsumentów. Być może odbiorcy zdecydują się na zrobienie zdjęcia i wysłanie go do znajomych, dzięki czemu dane miejsce będzie jeszcze bardziej wypromowane wśród większej grupy docelowej. Warto spróbować.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana