5 rzeczy, które musisz wiedzieć o gadżetach reklamowych
Sprawna kampania marketingowa wymaga wielopłaszczyznowych działań. Maksymalizacja kanałów informacyjnych, za których pośrednictwem możemy przedstawiać swoją ofertę lub zachęcać do skorzystania z usług, jest obecnie kluczem do sukcesu. Jedną z takich dróg reklamowania się są gadżety. Dowiedz się więcej o tej formie promocji już dzisiaj!
Gadżety reklamowe dla firm
Praktycznie każdemu wydarzeniu związanemu z działaniem przedsiębiorstwa towarzyszy ogromna liczba gadżetów reklamowych firmy. Nie wszystkie z nich są jednak trafione i dobrze przemyślane. Zalew różnego rodzaju toreb, długopisów czy etui sprawia, że należy dłużej pochylić się, aby stworzyć dobre gadżety reklamowe. W tym tekście postaramy ci przybliżyć zasady, jakimi powinieneś kierować się, przygotowując kolekcję przedmiotów sygnowanych swoim logiem. Nie zaprzepaszczaj szansy na reklamę przy okazji wydarzeń branżowych!
Przeczytaj również: Techniki wydruku stosowane przy produkcji wlepek
1. Wyeksponuj swoje gadżety reklamowe
Gadżet reklamowy, podobnie jak każdy inny produkt, potrzebuje ekspozycji. Nie możesz zapominać o nich, projektując stoisko firmowe na targach bądź przestrzeń spotkań z klientami. Spraw by ich położenie przykuwało wzrok już od samego początku kontaktu z twoją marką.
Przeczytaj również: Jakie designerskie gadżety reklamowe warto wykorzystać w kampanii reklamowej?
2. Spraw, by twój gadżet reklamowy wyróżniał się, był unikalny
Branża gadżetów reklamowych zalewana jest przez śmieci. Tanie, nieprzydatne przedmioty, których niski koszt produkcji sprawia, że z jakichś powodów niektóre przedsiębiorstwa decydują się na takie rozwiązania. Nie powielaj tego błędu. Głównym celem inwestowania w gadżety marketingowe jest zwrócenie uwagi ich odbiorców na twoją markę. Chcesz, by przypominać miał o niej kolejny niebieski, plastikowy długopis? Bez sensu. Zainwestuj w coś unikalnego!
Przeczytaj również: W co najlepiej zapakować gadżety firmowe dla klientów?
3. Stwórz długotrwałą relację za pomocą gadżetu reklamowego
Jeśli chcesz, aby pamięć o twoim przedsiębiorstwie przetrwała w głowach konsumentów, musisz spróbować nawiązać z nimi relację, która nie skończy się na jednorazowym spotkaniu. Twój gadżet musi inspirować do myślenia o twojej firmie. Chociażby za sprawą wysokiej przydatności. Postaraj się, by stworzyć przedmiot codziennego użytku, który nie będzie straszył designem i przykuwał oko. Tylko w ten sposób uda ci się zostać zapamiętanym, dzięki czemu będziesz w stanie budować bardziej zażyłą relację z konsumentami. Obraz twojej marki zyska na tym!
4. Spraw, by twój gadżet był płatny
Nie mamy tu oczywiście na myśli pieniędzy. Dzięki gadżetom reklamowym możesz pozyskać adres e-mail potencjalnego klienta. To również forma zapłaty! Korzystaj z możliwości, jakie dają media społecznościowe. Oznaczenie na Instagramie to również forma kapitału. Nie zapominaj o tym!
5. Dokładnie zaplanuj gadżety reklamowe
Stworzenie kolekcji gadżetów reklamowych to zajęcia czasochłonne i absorbujące. Należy bowiem określić konkretny wachlarz upominków. Co więcej, wypada połączyć je w jakiś sposób z okazją, na którą zostały przygotowane.
Po określeniu zamysłu, jakim chcesz się kierować, dobierając gadżety reklamowe trzeba przejść do fazy realizacji. A to wymagać będzie nakładów finansowych. Postaraj się jak najdokładniej ocenić koszty przedsięwzięcia, aby stworzyć zbilansowany budżet. Gadżety marketingowe nie sprzedają od razu. To bardziej sposób długoterminowej inwestycji w wizerunek firmy.
Dziękujemy za ocenę artykułu
Błąd - akcja została wstrzymana